Tyle było tu lwów

wtorek, 29 kwietnia 2014

02. Książe Dandanu



                               
I jest nowy rozdzialik. Proszę komentujcie. :D
                                       ***
- Mamo! – wołał książe od świtu. – czas na spacer! Mamo!
Obudź się wreszcie!
- Dobrze, już dobrze. – Amaltea wiedziała, że jeśli z nim nie
wyjdzie nie zaznabędzie miała dziś odpoczynku. - Ale najpierw kąpiel.
- Nieeeeeeeeeeee! – krzyk Dandanu obudził pół stada, które bynajmniej nie było zachwycone. – proszę nie! - lecz ona już
go złapała i zaczęła myć wyrywające się lwiątko.

                      
- Proszę przestań!
- Nie, musisz być czysty skoro idziemy na spacer. – gdy wreszcie skończyła lwiątko dosłownie wystrzeliło z jej łap.
- Zapomniałam ci powiedzieć, że niedaleko wodopoju mieszka małe
lwiątko. Do niego właśnie chciałam z tobą iść. – oznajmiła mu lwica.
- Super! Ale jeśli mnie nie polubi?
- Nie martw się. Ty jesteś taki, że wszyscy cię lubią.
- A co z tą twoją siostrą z Ponurego Bagniska? Ona mi mówiła, że nie
mam, jak ona to powiedziała? Ach, tak. Że nie mam odpowiedniego ,,potencjału’’ aby być księciem.
- Chodzi ci o Grim*? Nią się nie przejmuj. Zawsze taka jest.
(To Grim.)
- Dobra to chodźmy  już.



* Grim – w języku suahili ponura.

8 komentarzy:

  1. Super! Jednak mogła byś robić dłuższe notki i więcej opisów? Jednak wszystko jest ok :) Pozdrawiam i zapraszam na mój blog :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeżeli byś chciała mogę zrobić Ci nagłówek :)

      Usuń
    2. No na razie się rozkręcam i ogarniam te wszystkie funkcje. Nie wiesz może jak zrobić żeby widać było obrazki?
      A do nagłówka to poproszę. Jak widzisz z programów graficznych ogarniam tylko Painta

      Usuń
    3. Ok, jak zrobić żeby było widać obrazki to nie wiem, ponieważ nie mam bloga na blogerze :) A Danu wygląda ja Tojo?
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Nagłówek zrobię jakoś w tym tygodniu :)

      Usuń
    5. Dzięki, i tak Danu wygląda jak Tojo, tylko ma brązowe oczka i jest troszkę ciemniejszy.
      PS. Masz fajnego bloga :D

      Usuń
    6. Wow, jest super! Mi nigdy nie uda się takiego zrobić. Jest najlepszym nagłówkiem jaki widziałam. Wielkie dzięki :D

      Usuń

Dzięki za wszystkie komenty. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy :D