Tyle było tu lwów

niedziela, 23 marca 2014

Wstęp



                                      
Cześć! Nadszedł czas na parę informacji o mnie;). Nazywam się Shina Laufeyson (z powodu mojej niewątpliwej miłości do pana Lokiego Laufeysona xD) Urodzinki mam 5 XI (jestem jedną z najmłodszych D:)
Lubię: rysować (szczególnie postacie z Króla Lwa i konie),
grać w piłkę nożną, czytać, jeździć konno. Lubię film Thor, Thor2 (Loki’d :D), Percy Jackson i bogowie olimpijscy, Hobbita, i inną twórczość Tolkiena, Pozaświatowców, Opowieści z Narnii, Baśniobór, Harrego Pottera, Serię Niefortunnych Zdarzeń, oraz Zwiadowców.
Przede wszystkim kocham Króla Lwa!
Ten blog jest poświęcony właśnie tej największej i najlepszej animacji Disneya. Opisuję dzieje naszych lwich bohaterów, od ich początku do końca. Zaczynam pisanie od narodzin ojca Mohatu (nie będę na razie wyjawiać jego imienia, lecz niedługo się dowiecie).
Od razu mówię, że nie życzę sobie komentarzy typu ,,tak nie
było w filmie, masz głupi blog’’. Pamiętajcie, to jest mój blog. Miłe komentarze oczywiście mile widziane :D
I na zakończenie dodam tylko, że na tym blogu roi się od morderstw i zdrad (te ostatnie nie będą się pojawiać tak często;). Ten blogas został przeniesiony z http://lwie-dzieje-danu.blogspot.com/2013/01/wstep.html Głupia sprawa. Do tamtego zapomniałam hasła. Jestem głupia. -,-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wszystkie komenty. Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy :D